Prodej nemovitostí

Prodej s RELOCOU, krok za krokem:

  1. Prodávající nabídne nemovitost, telefonicky, mailem
  2. Zkušený makléř osobně navštíví klienta v prodávané nemovitosti a dohodne podmínky prodeje
  3. Prodávající uzavře smlouvu o poskytnutí služeb realitní kanceláře
  4. Makléř zjistí právní stav prodávané nemovitosti, zajistí dokumenty potřebné k realizaci obchodu
  5. Makléř zajistí zhotovení profesionální fotodokumentace a virtuální prohlídku nemovitosti
  6. Makléř zajistí prezentaci nemovitosti ve všech dostupných médiích (tisk, internet, podle potřeby dané nabídky)
  7. Makléř si vede profesionálně prohlídky s důrazem na maximální informovanost klienta, která povede k jeho rozhodnutí
  8. Kupující skládá rezervační poplatek makléři v realitní kanceláři
  9. Právní oddělení vypracuje návrhy smluvních dokumentací
  10. Makléř asistuje při řešení financování nemovitosti, vyřídí hypotéku kupujícímu – spolupracujeme s 12 poskytovateli hypotečních úvěrů
  11. Kupující skládá kupní cenu do depozitu, advokátní úschovy
  12. Zúčastněné strany podepisují kupní smlouvu
  13. Makléř zajistí podání návrhu na vklad vlastnického práva kupujícího do Katastru nemovitostí
  14. Výplata peněz prodávajícímu za podmínek sjednaných smlouvou
  15. Předání nemovitosti kupujícímu
  16. Zaplacení daně z převodu nemovitosti, vypracování daňového přiznání
  17. Úspěšné dokončení obchodu